bloggHeader

Bloggblogg

Så. Nu ska jag också bli en sådan där bloggare. Det är nog bra. Så kan dom som vill ta del av det och alla andra slipper. Med tanke på att jag tänker väldigt mycket så tenderar jag att skriva ganska mycket också. Mest funderar jag över nonsens och onödiga saker som huruvida det heter dataspel eller datorspel. Man säger ju dataspel. Men data är ju information och en dator är ju själva apparaten. Väl? Sådana viktiga funderingar sitter jag och grubblar på ibland, och nu kan jag skriva ner sådant trams utan att någon kan gnälla.

Jag tänkte börja med att lägga in en rad äldre texter som jag postat som dagboksinlägg på helgon.net och som vänner påstår att jag borde dela med mig av till allmänheten.

Tack till B som faktiskt fick mig att få tummen ur och skapa en sådan här. Läs gärna hans blogg med, den är både rolig och tänkvärd, faktiskt. http://buster.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0