bloggHeader

FAQ

FAQ

Q: Hej, du var söt. Vill du ligga med mig?
A: Nej.

Q: Hej, du är verkligen jättevacker. Vill du ligga med mig nudå?
A: Nej.

Q: Tjena snygging! Hur är det en dag som denna? Vad händer i helgen då?
A: Nej.

Q: Hej. Jag har köpt en ny kamera och tänkte erbjuda mig att ta nakenbilder av dig helt gratis. Jag måste ju lära mig kameran. Bra erbjudande va?
A: Hahaha! Kanske inte?

Q: Hej. Vill du sitta på mitt ansikte?
A: Nej, men jag kan gärna placera en känga eller två där om det går för sig.

Q: Hej, vill du fika med mig?
A: Spontant vill jag påstå att jag sällan fikar med främlingar.

Q: Hej. Vi har ju pratat en del på helgon och msn. Kanske du har lust att ta en fika?
A: Ja, det kan jag helt säkert tycka är trevligt.
Q: Betyder det att jag får ligga med dig?
A: Nej.

Q: Är du singel?
A: Jo, men jag är också ointresserad av annat.
Q: Betyder det att jag får ligga med dig?
A: Nej.

Q: Du svarar inte på mina 17 mail jag skickat med endagsintervaller. Vad betyder det?
A: Förmodligen har jag helt enkelt inte lust.

Q: Du har aldrig tid att ses, betyder det att du hatar mig?
A: Tja.. Antingen det eller det faktum att jag jobbar 10-12 timmar om dagen fem dagar i veckan, och dessutom har en unghäst att ta hand om, en hund, plus en liten skara nära vänner (tro det eller ej) som jag naturligtvis prioriterar om dom behöver mig.

Q: Du har inte svarat på mitt mail. Betyder det att du hatar mig?
A: Se föregående svar.

Q: Är det russin i saffransbullarna?
A: Nej.

Q: Är det saffran i semlorna?
A: Menförihelvete! *kastar semlor omkring sig*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0