bloggHeader

Trauma

Tre traumatiska ting upplevda under dagen:

1. Jag såg världens största näsa. Till näsan fanns det en människa monterad. Det var jätteläskigt! Misstänker på allvar att mina mardrömmar kommer vara ännu värre inatt än vanligt.

2. Jag stod i kön på hemköp då en man bara gick rakt förbi mig och ställde sig framför mig. Det styrker tesen att jag är osynlig på riktigt och motbevisar därmed vad vissa försökt intala mig - att jag faktiskt syns.

3. Jag skulle skriva för hand idag, med penna och papper ni vet på det gamla avancerade sättet. Och när jag skulle stryka under ett ord så var jag på vippen att skriva _xxxx_ istället för att faktiskt stryka under hela ordet som man ju kan göra när man inte skriver på datorn. Skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0