bloggHeader

Inom räckhåll

Jag försöker peppa mig själv och se på alla roliga saker jag har att se fram emot. För det är faktiskt en hel del.


- Mike (lillebror) kommer ner vid valborg och stannar över helgen. Han har med sig Timmy också.

- Utställning i helgen.

- Utställning nästa helg. Och den 18e maj, tror jag.

- Sthlm den 5e juni.

- VNV nation spelar (förhoppningsvis) 16e maj. Tjihoo, som jag längtat.

- Universal Poplab på Storan i maj.

- Stor vinthundsutställning i juni. :D

- Hemtentan ska vara inlämnad 5e juni, sedan är jag fri fram till hösten. (Stort orosmoln är den avsaknade inkomsten över sommaren, men jag stoppar huvudet i sanden ett tag till.)

- Hade gärna åkt till arvikafestivalen i sommar med, men får se om jag har råd. Det vore himla kul dock. =)

- Vårmys och sommarmys, grillningar, hunddagar, solsken, sommarregn, ljumma sommarkvällar, fräknar på armarna och nosen, mjukt gräs under fötterna, tunna sommarklänningar, picknick, utflykter och äventyr.

Jag älskar att få göra roliga utflykter så om någon har nån kul idé så är jag lätt på. Helst Cerberusvänliga saker men allt går hem. Åka till skärgården, åka på roadtrips, äta glass vid varbergs fästning, grilla och kasta kubb, titta på pingvinerna i slottskogen, kvällspromenader i solnedgången, vad som helst. :)

Jag bestämmer att det är vår nu, och då är sommaren snart här.


image45



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0