bloggHeader

+ och -

+ + + + P L U S + + + +

- Våren är här
- Hundgos
- Roliga aktiviteter och utflykter
- Vännerna (mina vänner är bäst. alltid.)
- Bror på besök i valborg
- Ny psykolog (äntligen)
- Vinthundar
- Att jag inte är gravt överviktig varje dag.
- Nya bekantskaper
- Framtidshopp
- Valpkurs
- Hundutställningar
- Musik - alltid
- Korta stunder av pyssel - så länge koncntrationsförmågan finns med mig
- Fota nya bilder
- Godkända kurser på universitetet


- - - - M I N U S - - - -

- Inget jobb i sommar (ingen inkomst alltså = ännu mer ångest)
- Bristande aptit
- Vätskebrist (jag förstår inte att det ska vara så svårt att komma ihåg att dricka)
- Ospännande skoluppgift
- Ny psykolog (igen. tredje nu, segt att börja om hela tiden)
- Grannar som borrar och stökar när jag försöker skriva det här.
- Behöva sälja Migrant
- Koncentrationssvårigheterna (jag kan åtminstonde läsa en restaurangmeny nu igen)
- Orkeslösheten som vägrar ge med sig
- Ångest som vägrar ge med sig (många svackor mest hela tiden)
- När folk inte förstår allvaret
- Solen blir starkare och starkare och jag måste akta mig
- Saknad
- Skrivsvårigheter, svårt att samla tankarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0