bloggHeader

Mina djur

Jag älskar mina djur. För mig är älska ett väldigt stort ord. Men jag skulle verkligen göra vad som helst för mina djur.

Ibland brukar jag gå och tänka på olika saker som skulle kunna hända människor eller djur som jag älskar. Egentligen är det nog inte så bra taktik eftersom jag har en enorm inlevelseförmåga och med lätthet börjar gråta av bara tanken. Men utan mina djur är jag ingen. Dom har blivit en så stor del av mitt liv att jag, på riktigt, skulle göra vad som helst i min makt för deras skull.

Mina fina, älskade djur.

Vackra Migrant, min sagohäst.


Tusen års klokhet vilar i hans ögon.



Carmen. Min vackra prinsessa.


Bus och lugn, glädje och klokhet.




Cerberus, min prins, min partner, min kompanjon.


Frihet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, älska är ett stort ord. Det största.

2008-12-20 @ 23:02:05
Postat av: Jonas

Ja, djur är det bästa som finns tillsammans med naturen. Det borde vara prioritet ett för alla.

2008-12-25 @ 09:59:52
Postat av: Madeleine

Så vacker din häst va, Säger som du det ser ut som en riktig sago häst:)

2009-01-03 @ 21:00:54
URL: http://kymaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0