bloggHeader

Show them to me

Jag är helt snurrig i huvudet. Har pluggat hela dagen idag, med några avbrott (ganska många) för uttag av valp. En hel bok har jag plöjt igenom. Social omsorg i Socialt arbete. Ganska intetsägande titel men det handlar väldigt mycket om äldreomsorgen här i Sverige, i Ghana, Australien och Danmark. Ni hör ju själva hur spännande det låter. Har åtminstonde klarat av första frågan på hemtentan, men jag är inte riktigt nöjd. Får omformulera lite sedan.
Nu ska jag snart krypa ihop och blunda lite och hoppas på lite sömn. Morgondagen är en gräsligt lång dag och jag är helt slut redan nu. Hoppas verkligen på fint väder imorgon, det lättar upp humöret lite.

Tills dess får ni roa er med den här fina låten. ;)



Tanken är iallafall fin. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja och videon är fin, speciellt runt 1:17 ;) Typiskt mig, jag vet..

2008-03-14 @ 09:14:27
Postat av: galathea

Well, jag har ingen aning om vem du är så jag har inte den blekaste om det är typiskt dig. Men det är säkert typiskt dem flesta så.. ^^

2008-03-14 @ 23:40:26
URL: http://galathea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0