bloggHeader

Decisions

Beslut. Jag är inte kompis av beslut. Eller jo, när jag verkligen känner och där med vet vad som är det bästa eller mest attraktiva vägen att gå. Inte annars. Men nu vet jag inte alls. Jag kanske inte ens har ett val. Det vet jag inte heller. Ännu. Jag har ett erbjudande, men kanske inget val. Eller så har jag jättemånga val.

Vi får väl se.

Jag har iallafall en fin hund. Han är nytrimmad och tjusig och på lördag ska han tävla. Jag vet att han inte kan ställa sig emot de andra tävlande, man har helt klart en fördel när man har flera afghaner och gärna en inhägnad tomt med. Då slipper man jaga andra vinthundar för att hunden ska få pressa konditionen lite. Och där har jag ju ett argument att skaffa en till affe. Fast det har jag ju tänkt, det är bara en tidsfråga.

Nu ska jag snart iväg och träffa en trevlig tjej med två vackra salukidamer. Och njuta av att det är sol och torrt och fint ute. Och äta en glass.

Glass är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0